Bon en Bourbonnais

maandag, december 08, 2008











Alweer 8 maanden geleden dat ik aan dit blog heb gewerkt. Dat kan en mag niet de bedoeling zijn.Ik heb de intentie het niet meer zo op z'n beloop te laten en liefst maandelijks, maar zeker 1x in de 2 maanden het blog bij te werken.
Het wordt nu dus een beetje een overzicht van de afgelopen maanden.Om te beginnen had ik beloofd een paar winterse plaatjes te plaatsen.
Bij het terugkeren van de zwaluwen heb je al snel het idee dat de zomer eraan komt.
Dit jaar duurde dat best lang, mei en juni waren niet geweldig.Het gaf ons de tijd onze werkzaamheden voort te zetten. Uiteindelijk is het zo dat het in je hoofd altijd sneller gedaan is dan in de werkelijkheid, helaas..... Op een gegeven moment ga je de druk wel voelen en vraag je je af of het allemaal wel op tijd klaar zal zijn.Bewust hadden we opgegeven dat gasten pas na half juli bij ons terecht konden.Feitelijk is het seizoen daarmee al weer halverwege, maar het is niet anders.
Gelukkig kregen we hulp van Hacene en Bernard en Gina. Zij hebben lange dagen gemaakt en keihard gewerkt aan het opleveren van de 1e etage. Zo'n 230m2 met living, keuken,serre,4 slaapkamers voor 9 pers. en 2 badkamers.Echt, zonder hen hadden wij het niet gered! Ik hoop dat de foto's een beetje bij de tekst staan, maar zoals ik het nu ervaar staan ze als 1 blok voor de tekst. Ik sluit vandaag af en ga morgen verder met de ZOMER en plaats daar weer de juiste foto's bij. `a plus!

Labels: